tisdag 28 juli 2009

Gästfråga: Sara Haldert, Kattägare och spökjagare.

Sara: Min katt heter Spöket. Jag är inte riktigt nöjd med det. Jag är rädd att han kan ta skada av att heta något så kusligt. Tror ni det, och har ni isåfall några namnförslag. Han är långpälsad.

118100: 118100: några bra namn är: Bamse, Trisse, Rulle, Laban (du kan kalla honom Spöket Laban), Godzilla, humlan, Kosmos, Kurre, KitKat, Micro, Minou, Pyret eller Myggan. Lycka till!

Sara: Sara: Tack för kattnamnen. Men tror ni han kan ta skada av att heta Spöket ännu en tid. Jag fick plötsligt så svårt att bestämma mig.

118100: Vi tror inte att din lilla katt far illa av att kallas Spöket ännu en tid. Vi tror att namnet kanske är en del av hans personlighet och det som gör honom till den han är.




2 kommentarer:

  1. kitkat är också en klubb i Berlin. Där måste man klä av sig kläderna för att komma in. Tydligen är allting tillåtet där.

    SvaraRadera